Lite bilder från Angelinas tvåårsdag...

Nu har Peter fixat internet så nu kan jag äntligen lägga ut lite bilder från veckan som har gått.


Lizzie- vår otroligt busiga men goa katt


Jag-otroligt hungrig och hög på Citodon


Angelina blåser ut ljuset på sin choklad-dom som hon åt till frukost på födelsedagen.


Stefan fick en donut istället och gör en konstig min som vanligt...


Såhär fin blev Lina efter bakelsen...


Jäkla tejp!


Testar den nya dockvagnen


Angelina och mormor kollar in fyrverkeriet


Mormor och Angelina busar medans Jesper avundsjukt tittar på


Den här tårtan ska vi bjuda dagens gäster på. Angelina har själv valt ljuset.

Nu sitter vi och väntar på att kvällens gäster ska anlända. Det blir brorsan och Andrea och hela familjen Broms som kommer. Har försökt att feja och städa lite idag så det i alla fall ser någorlunda ut. Hela huset är i ett stort behov av storstädning så det får det bli inom de närmaste veckorna.

Imorse for jag med Angelina till tandläkaren så fort hon hade vaknat. Hon somnade nämligen inte förrän halv ett igår så hon var ganska trött. När vi kom in till tandläkaren och hon skulle titta på tänderna så började Angelina att gallskrika. Verkligen stortjuta. Så tandläkaren fick räkna tänderna så snabbt hon kunde. Någon undersökning var det inte lönt att utföra. Sedan fick Angelina den sedvanliga informationen om att hon inte får dricka saft äta godis eller frukt. Trots att hon inte hade varit en duktig tjej så fick hon välja en sak ur tandläkarens låda. Hon valde ett sudd som såg ut som en katt och var väldigt nöjd.

Efteråt handlade vi till kvällens kalas och for hem och röjde i huset så gott det gick. PÅ eftermiddagen tog vi bilen till Sellre för att hämta smörgåstårtan som jag hade beställt på ICA. Hade ingen som helst lust att göra en själv och Lena gör så himla goda. Angelina somnade förstås så morfar fick inte träffa henne idag heller. Jag däremot fick underbart god kålsoppa. Tror inte att jag har ätit det på flera år så det ska jag banne mig göra den här helgen.

På kvällen blev det kalas för hela slanten....

Av Glenn och Andrea fick Angelina en docka och blev såhär glad!


Linneá var vaken för en gångs skull...


Kul när pappa leker med mig....


Stefan leker med ballonger....


Angelina ska blåsa ut ljuset


Käkar tårta med Glennsan


Mikaela, Marielle och Angelina testar nya rit-tavlan


Undrar vad jag och Linnéa funderar på....? Samma min har vi alla fall...


Angelina sköter om bebisen....

Nu såhär efteråt är jag sådär mätt och trött som man bara blir när man har haft kalas. Angelina fick en docka till av Lotta, Tommy och barnen så nu har hon en hel barnaskara att ta hand om....
Av farfar och Bittan och Morgan fick hon en hel bunt med jättesöta kläder. Undrar var jag ska göra av allt bara..??
Har kollat på Heroes och precis nattat Angelina. Hon ligger och lyssnar på sin nya skiva. Det är en skiva där de sjunger sånger med hennes namn och hon fullkomligt älskar den. Hon ska absolut lyssna på den hela tiden.
Ska gå och kojsa jag också för imorgon är det slut på friden. Ska börja jobba klockan sex och ladda upp med smörgåsar. Sedan bli det mâten hele hälja! Tjihoooo!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback