Proppmätt!

Sitter här och fullkomligen jäser efter en lunch på hotellet bestående av mos och lunchkorv. Mumsigt värre! Angelina somnade direkt på hemvägen och nu är allt lugnt och stilla. Ska antingen passa på att få något gjort eller också lägga mig och slumra en stund jag med....Det är verkligen skönt med en powenap efter maten. Det brukade jag köra med när jag gick i skolan i Karlstad. Jag satte på klassisk musik och powernapade i cirka 20-25 minuter och sen var man piggelin igen. Synd bara att det sällan fungerar så nuförtiden....

Säter måste vara det absolut bästa stället att sitta på för en grov brottsling. Det verkar ju bara vara att komma och gå som man vill....

Vet egentligen inte om jag tycker att Kate Perrys "I kissed a girl" är så bra egentligen men den har satt sig kvar som ett kletigt tuggumi i huvudet på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback