Sen start på dagen...

Vaknade med ett ryck klockan sju idag och insåg att Angelina skulle vara på dagis inom en kvart. Panikens panik. Som tur var vaknade hon samtidigt och var glad som en lärka trots att hon inte somnade förrän elva igår. Dagislämningen var fort avklarad. Sedan var det dags att få upp Stefan. Han skulle ha en massa gympakläder med sig som jag inte visste var de var. Bannade mig själv för att jag inte hade packat dem igår kväll som jag först hade tänkt, men det är lätt att vara efterklok. Sedan var jag så sen till jobbet att jag fick välja mellan att sminka mig eller äta frukost. Eftersom det blev alldeles för lite mat igår så valde magen frukost.

Så nu sitter jag här på jobbet osminkad och äter hamburgermacka till lunch. Peter har äntligen fixat datorn här på cafét. det tackar vi för. Nu kan jag läsa Aftonbladet medan jag avnjuter min macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback