Vi fick hem en hallick!

Hemma igen efter några timmar på mâten. Allt var som vanligt. Lite regn, blåste svinkallt, lerigt, lite krimskrams, högljutt och man blir ganska trött utav alltihop.
For upp med Stefan lite tidigare eftersom han hade stämt träff med några kompisar ur nya klassen. Jag och Angelina väntade på Peter och kom upp en timme efteråt. Gick backen upp. Fick syn på att de sålda churros (spanska våfflor) som jag älskar så det smällde jag i mig det första jag gjorde.


Mumsigt värre....


Gick mest runt och kollade och pratade med folk. Angelina var trött och ville helst åka på mig eller pappa och inte sitta i vagnen. Vi köpte en godisnapp till henne och då gick det bra en stund.
Mormor och Gert kom efter en stund och mormor tog med Angelina för att åka karusell. Hon fick åka luftballongerna och allt var frid och fröjd så länge de bara snurrade men när de började lyfta fick Angelina nog. Det var jätteskrämmande tyckte hon så vi fick be dem att stoppa karusellen. Det var inga problem eftersom hon var den enda som åkte som tur var.

Angelina fick dra i snören också och fick de här och två till...

Lämnade kvar Stefan och åkte hem och nattade lilla ängeln. Hon var väldigt trött...Det sliter att vara på mârten.
Har nyss varit och hämtat en mycket sleten Stefan också som hade shoppat lite.


Stefan- the tired pimp!


En inte helt rumsren henna-tatuering hade han också hunnit skaffa sig...


Vi vuxna köpte de obligatoriska munkarna som kvälls-snacks...


Sover sött efter en hård dag....

Är riktigt trött och ska ladda batterierna inför imorgon. Det lär behövas....Ska lägga mobilen lååångt från sängen så kanske jag vaknar i tid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback