Köksbilder

Japp nu är det dags att lägga ut lite nya köksbilder för det var ett tag sedan. Idag blev bänkskivorna klara och alla lister satta, ett fönster bytt och framsidan på köksön fick lite mer gips. Imorgon ska tegelplattorna på plats så nu tar det sig...


Istället för vanliga lister blev det dessa som går i stil med dem vi har vid trappväggen. Detta var tydligen C.:s idé. I like....När tegelplattorna kommer på plats så blir det kanon!


Köket med bänkskivor som blänker. Jisses vad jag kommer att få städa!


Lina snörar skorna
















Har varit fuktig och satt i nya batterier i Linas bil och hoppsan hejsan va kul den blev igen!


Jag gör tummen upp för alltihop....

Nu har jag tagit hälja och funderar på att fira detta med en kall cider som står i kylen. Låter som en bra idé tycker jag.

Har jobbat hela dagen och det har väl inte hänt något speciellt. Vi jobbade tre stycken idag så det kändes ganska lugnt. På eftermiddagen var det dock lite mera fart men det är bra för då springer tiden iväg.

Imorgon ska jag börja röja lite grejer tänkte jag. Slänga bort en hel del samt försöka ta lite bilder av sånt jag ska sätta ut på Blocket eller Tradera. Nu ska skiten bort!!!

Dags att fredagsmysa lite med familjen....Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback