Sitter på jobbet...

...och har fått mig en bit mat. Lyckades med konststycket att bränna mig i mungipan med en toast. Smart...

Vill bara vara ute i det underbara vädret. Det suger att jag ska behöva gå här inne och dra tills halv åtta ikväll. Är i alla fall full fart så jag kommer nog att få parkera i glass-sisken under eftermiddagen gissar jag på.

Väntar på att Angelina och Peter ska komma upp för de ska åka till Karlstad och köpa fler tegelplattor. Peter har fått sin Iphone och är helt salig. Nu kommer han att vara okontaktbar resten av helgen. Jag vet hur han blir när han får en ny teknisk pryl. Alla funktioner ska noga utforskas och alla instruktionsböcker ska lusläsas. Han är med andra ord tvärtemot mig som kan gå i ett halvår innan jag har hajat det mest grundläggande funktionerna. Jag har varken tid eller tålamod att läsa instruktionsböcker fast jag inser att det nog skulle behövas ibland....

Nä nu blev jag lat så nu är det bäst att jag återvänder till arbetet....

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback