Bänskivorna has arrived!

Kväll igen då och jag fattar inte vart tiden tar vägen. Snart är man väl sextio och undrar vad som hände....

Den där listan jag skrev i förmiddags har jag försökt i alla fall försökt att beta av med blandat resultat. Det är ju så himla fint väder så man kommer ju liksom av sig hela tiden. Vill bara sitta i solen och slappa egentligen....

1. Hänga tvätt och plocka undan lite grejer.  Har jag gjort
2. slänga en hel hög med sopor samt kompostera Fixat
3. sätta in en hel hög med räkningar i pärmen Snart ordnat
4. åka upp och ta en kik på gymmet   Inte gjort för jag hann inte att få tag på T. i tid...
5. köpa primer och täckpapp  Var inne på färgaffären och kollade men Peter skulle fixa det imorgon sa han
6. förhoppningsvis hinna att kleta på skiten också  ...ja det slapp jag ju...
7. komma ut på en skön långpromenad  Yess I did
8.plocka undan lite skit runt huset   Sopade undan det värsta i alla fall

Allt som allt har jag varit ganska duktig i alla fall fast jag själv tycker att jag har latat mig hela dagen. Här kommer lite bilder....


Den här ä faktikt ifrån träningen igår. Lina har tagit på sig mössan och försöker svälja hela nappen samtidigt som hon har parkerat på skivstången....


På promenad runt Strand. Ingen is kvar! Längtar efter första båtturen....


Skulle ta lite bilder på vitsippor men de var så få så det syns nästan bara löv på bilden...


Däckad.....


Huset i Strand som är så fint. Kom faktiskt på att jag aldrig har varit inne och tittat. Skäms på mig!


Blev lunch på hotellet idag med. Den jättegoda pastagratängen satt som en smäck efter långpromenaden. Angelina sitter här i lekhörnan och pratar för sig själv...


Och vi fick ju naturligtvis stanna till i lekparken även idag...Favorit i repris...ja förutom att jag inte var lika kissnödig den här gången då...




Tittut!


Köpte äntligen ett par solglasögon idag. Undrar hur många par det blir i år. Ifjol tror jag att tre par gick sönder...Inga Ray Bans för mig inte....


Fick en liten överraskning när jag kom hem. Byggkillarna kom med bänkskivorna! Hursnygga som helst! Imorgon ska de på plats.


Hade lovat att följa med Stefan till One Off för att kolla in lite kläder. Blev inga nya kläder men däremot hittade vi äntligen ett par dojor till ett överkomligt pris. Plus till den otroligt hjälpsamme killen i butiken som fick dra fram typ varenda par som fanns innan Stefan var nöjd. Vet inte var det är med Stefan och skor! Han tror att man kan köpa ett par ingådda direkt....

Eftermiddagen spenderades i trädgården på grannarnas sida medan J. och Angelina busade runt. Spelade lite kubb också vilket jag totalt suger på, men kul i alla fall.
Angelina har inte varit på sitt bästa humör idag och det har varit en hel del gnäll. Hon testar och testar mest hela tiden vilket kan vara en aning påfrestande. Däremot var hon väldigt snäll när det var dags för att sova och jag somnade min vana trogen jag med. Hann som tur var att hjälpa Stefan med matteläxan först.

Nu ska jag kolla in gamla klipp på SVT Play. Alltid kul, Hade egentligen tänkt att se en film idag men det blev så sent så det skippade jag.

Imorgon kommer snuttegubben hem. Längtar♥

Ska bli såååå spännande att se hur det blir när bänkskivorna är på plats. Tjuvkikade under skyddsplasten och de är verkligen skinande svarta. Gissa om jag kommer att få ett sjå att hålla dem så!

Märks att man har varit ute hela dagen för jag är faktiskt riktigt blossande röd i fejset.

Gonatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback