Väntar på ....

...att mina stekta ägg ska svalna och sedan blir det frukost.
Ska försöka röja upp lite här på förmiddagen och bära bort en massa skräp samt spackelburkar,limburkar med mera som står överallt. Har jag tur så hinner jag även att dammsuga och skura....

I eftermiddag är det dags för en tur till Åmotfors för att knäcka rätt ryggen. Ska bli sååå skönt att få ordning på den igen. Sedan blir det en shoppingtur till Charlottenberg. Har bara varit där en gång så det ska bli riktigt roligt...Hoppas att jag får tag på lite roliga grejer för mina "träningspengar". Hade haft 37 pass den här terminen så det är inte undra på att man är lite trött på det....

Säger grattis till Anna och Lennart som fick en pöjk igår! Stefan skrek rakt ut av glädje när han fick reda på det. Vet inte så mycket mera för jag har inte pratat med Anna själv än. Tror i alla fall inte att han har fått något namn än....

Nä nu är Angelina och rycker i kylskåpsdörren så nu är det dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback