Eftermiddag på Sommarvik

Fick för mig att ringa till M. för det var sååå längesedan sist. och det är mitt fel. Jag är verkligen urdålig på att höra av mig men idag tog jag mig i kragen. Hade tänkt att bjuda hit henne och E. på kaffe men M. hade en bättre idé. Hon tyckte att vi skulle åka ut till Sommarvik så ungarna fik härja där. Sagt och gjort.

Tror att ungarna hade hur kul som helst. Det finns ju många roliga lekparker att välja på där. Hoppborgen var nog favoriten men de provade även på att åka elbilarna och lite annat också. Vi vuxna satt i solen och gosade oss och tjötade. Lite glass och kaffe fick det också bli.
Efter två timmar började dock båda tjejerna att bli ganska möra så då var det dax att åka hem. Fick se att både jag och Linan faktiskt hade fått färg i ansiktet på köpet. Det var längesedan sist så det är bara att tacka och ta emot.

Nu ska jag snart åka och städa på cafét. Inte så kul kanske men måste göras. Får se hur det blir med golfrundan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback