Hann inte med...

...att blogga någonting igår trots att jag var ledig. Faktum är att jag satt väldigt lite vid datorn överhuvudtaget igår. Ganska skönt faktiskt....

Fick väl egentligen inte så mycket nyttigt gjort igår men är man ledig så är man.
Stefan gjorde sin första skoldag och det verkade ha gått bra och han var nöjd med läraren som de tillfälligt har fått.

Var på bibblan och lånade lite nya böcker till Linan samt lite sångböcker till mig. Hann med att spela lite på eftermiddagen faktiskt.

Sedan var Angelina så trött så trött, vilket jag också var så vi somnade vid tretiden båda två. Jag sov dock knappt en timme medan Lina sov i över två. Tror att det var välbehövligt för hon vare en aningens grinig och gnällig före....

På kvällen blev det golftur med Bittan och vi fick med två grabbar ifrån Arvika som var jättetrevliga. Kul att spela med lite annat folk ibland också. Jag spelade väl hyfsat men ingen kanonscore. Hann nästan att bli mörkt innan vi var klara. Nu är det nog inte så länge till man kan spela på¨kvällarna. Det är tråkigt tycker jag för nu är den bästa tiden att spela golf....

Stefan var på fritidsgården medan jag spelade. Tänk att han har blivit så stor! 

När jag kom hem gjorde jag något så ovanligt som att jag satte mig ned för att titta på en film. SVT visade "The constant gardener" och den har jag velat se länge. Den var också lika bra som ryktet så det var absolut inte bortkastad tid även om jag hade tänkt att göra lite annat....

Nu har jag precis kört Stefan, städat kattlådan samt skurat lite så nu är jag ikapp. Ska få i mig och Angelina litte frukost och sedan blir det dagis för henne och jobb för mig och idag kommer Peter hem också. Skönt. Hoppas attd et blir en lugn helg för övanlighetens skull...

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback