Mitt i natten...

...är det nu och jag kan INTE sova. Somnade vid tio när jag lade Angelina och vaknade halv två igen och kan inte somna om...Är antagligen lite uppstressad för det är ganska mycket på gång just nu....
Har ägnat cirka en och en halv timme på¨Idrott Online för att försöka få iväg en LOK-ansökan som ska vara inne innan lördag. Lyckades till slut men det är minst sagt jobbigt innan man hittar vart man ska fylla i behörighet och roller etc. men man lär sig väl eftersom antar jag...

Idag har jag jobbat, ringt en massa telefonsamtal till höger och vänster samt tagit med Angelina på en golfrunda.

Syns inget bra på bilden men här har i alla fall Angelina full hela håret med babypuder. Hon och Jonna hade tydligen haft jätteroligt.

...sen blir hon arg på mig när jag ska fota henne....

Lina med på golfbanan...Hon var jätteduktig hela tiden...

Övriga sällskapet. Bittan, Morgan och Fredde

Efteråt blev det glass....



Det är nästan som bäst att spela golf på sensommaren och hösten. Banan är finare och luften är behagligare. Enda minuset är att kvällarna blir kortare men det är ju som det är med den saken.

Idag så var inte mitt spel lika bedrövligt som det brukar i alla fall. Började kanonbra men sedan hade jag lite problem med närspelet men var ganska nöjd ändå med rundan.

Stort problem: Verkarr som om vår tvättmaskin håller på att lägga av och det blir ju KRIS med en gång. Lade in en tvätt förut och den var inte sköljd eller centrifugerad när jag kollade. Provade igen så nu blir det spännande....

Näe nu måste jag försöka sova några timmar...det bara MÅSTE gå om jag ska orka med morgondagen. Tur att jag börjar tio i alla fall.

So long....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback