Uuuuschhh....

...va hemskt jäkla tråkigt jag har haft de senaste tre timmarna. Så lång tid tog det att lägga in alla medlemmar i det nya registret på Idrott Online. Men nu är det gjort och jag hoppas att allt ska gå oerhört mycket smidigare framöver med utskick, anmälningar och bidragsansökningar med mera...Jag är helt snurr i huvet av alla siffror, namn och adresser...Naturligtvis saknas en del uppgifter men det hoppas jag att jag kan luska reda på...

Idag var det arbete igen och det var inte smärtfritt att gå upp kvart över sex. Angelina var också ganska seg att få upp.
Det var i alla fall betydligt lugnare på arbetet idag. Skulle tro att en hel del började jobba efter semestern idag. det gjorde i alla fall kära sambon som drog iväg med Angelinas cykel i arbetsbussen å allt....

På eftermiddagen har jag inte fått ett skit uträttat för Angelina var trött och ville bara sitta och kosa i knät. Vi roade oss med att titta och lyssna på barnsånger på Youtube. Hon delade dock inte min förtjusning över att ha hittat en massa Smurf-sånger. De som är sååå bra! Fablernas värld fick däremot godkänt...

Kollade en snabbis på "Lotta på Liseberg" när vi åt kvällsmat. Inget jag vanligtvis gör för jag tycker att Lotta är äckligt käck men idag fick jag syn på Lasse Holm som gästade. Förutom att håret har minst sin mörka färg så ser Lasse ut precis som för 20 år sedan. Hur är det möjligt undrar man????

Näe nu får det räcka för idag för nu är klockan alldeles för mycket och jag somnar snart sittande...Tjohej o gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback