Antiklimax...

...blev det igår när det var dags för Frölunda och Färjestad att spela rekordmatchen på Ullevi. Peter var minst sagt överlycklig för hans projekt hade anlänt precis i tid.


Måste erkänna att det är väldigt häftigt att se sport på storbildsduk. Tyvärr så spelade ju FBK som krattor så när Frölunda satte 4-1 i början av tredje perioden så gick jag och lade mig istället...

Annars jobbade jag tills halv fem igår och det var ganska gött att komma igång igen.


Detta upptäckte jag på äggen när jag skulle koka dem....småtrevligt....

Bokade resa till Göteborg i februari. Vi är ett helt gäng som ska på Magnus Uggla på Rondo och det ska bli jättekul för honom har jag aldrig sett live. Gött att ha något att se fram emot under vintern.

Nu närmar sig nyår med stormsteg och det ser ut att bli riktigt kallt så det blir väl långkallingarna på när man ska skjuta raketer...

Nu ska jag försöka hinna med något vettigt innan jag börjar jobba. Har en hel del med gymnastikföreningen som behöver fixas de närmaste dagarna. Bara två veckor tills det drar igång igen...

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback