Erik ä bäst!

Finns ingen komkurrens kvar i Idol längre. Tove får ursäkta. Efter att ha hört Erik sjunga "Run to the hills" ikväll så säger jag bara: Herrejävlar! Killen är kung! Man får ju bara hoppas att han inte kommer att sjunga smörballader efter Idol för det är han alldeles för bra för....

Tycker att Stephen Simmonds som kapellmästare i CirkusMöller är oerhört pinsam att titta på...

Har missat varenda avsnitt av Skavlan de senaste veckorna men nästa vecka ska jag definitivt titta för då kommer Robbie Williams och då vet man aldrig vad som kan ske...

Nu ska jag försöka lägga Lina så jag och Peter kan titta på Flickan som lekte med elden. Vi är ju lite sega utav oss så vi är en film efter alla andra....

För övrigt tror jag att influensasprutan var bra för mig för idag har jag känt mig piggare än på länge...eller också beror det på att jag somnade om i en och en halv timme imorse och fick väldigt bråttom till jobbet....

Har inte fått då värst mycket träningsvärk heller som jag trodde...bara i höger vad av någon jäkla anledning....

Imorgon ledigt och sedan julbord! Tjiho!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback