Förberedelser...

...inför nyårsafton har vi pysslat med mest hela eftermiddagen.
Handlat hur mycket mat och grejer som helst samt varit på bolaget. Vi blir bara fyra vuxna och tre barn men de ska bli mätta i all fall.


Efterrätten redan klar! Det fick bli Tiramisu. Har aldrig provat att göra det förut så jag hoppas verkligen att det går att äta. Med massa kakao över så blir det nog bra....


Lina "finns inget stopp när det gäller sötsaker" Broms smaskar i sig resterna av mascarpone/gräddblandningen...


Efter att ha krånglat med hemsidan och medlemsutskick så tyckte jag att jag var förtjänt av denna...


...annars så går den här för fulla muggar...fattar inte varför vi inte har skaffat en sådan för åratals sedan...gör ju jättegod läsk ju och så finns det ju light tack o lov....

Hade faktiskt tänkt att få iväg alla medlemsutskick idag men icke sa nicke. När jag skulle börja lägga alla papper i kuvert så visar det sig att kuverten är slut. Härligt...sånt gör mig oerhört frustrerad när man tror att man är med i gemet men inte är det....

Börjar bli lite sliten känner jag eftersom jag bara sov tre timmar inatt. Kollade ju på Småkronornas match och sedan var jag tvungen att läsa lite i Bert-boken som totalt har fastnat i.

Undrar hur kallt det kommer att bli imorgon egentligen? Det blir i alla fall inte festklänning när man ska skjuta raketer. Dessutom har jag ingen heller. Har inget speciellt alls att ta på mig och det känns ju lite trist....Har liksom inte hunnit med att tänka på det, men å andra sidan är det ju inte så noga när man är hemma ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback