Före frukost

Sitter här och väntar på att äggen ska ha kokat klart. Linas önskemål till frukost; "Mamma jag vill ha ägg med skal på!" ´Tror att hon älskar ägg lika mycket som jag gör. Idag får det bli en GI-frukost tror jag för nu får det vara slut på det eviga frossandet av mat. Igår så hade jag så ont i magen att jag knappt kunde somna. Händer inte värst ofta men jag antar att det är julen som kommer efter....
Efter frukost ska vi åka med morsan till mormor en sväng. Är alldeles för sällan där och hälsar på så nu passade bra tyckte jag. Peter har precis åkt upp till cafét för att fortsätta där. Det måste ju bli klart idag för imorgon är det vanlig arbetsdag igen.

Tittade bara på halva småkronornas match igår för spänningen liksom försvann....Varenda puck gick ju in! Vilken smakstart på VM! Resten av kvällen kollade vi på Robin Hood som jag har sett typ hundra gånger men gillar lika mycket ändå....Ojojoj vad kär jag var i Kevin Costner efter att jag såg den första gången....

Näe nu måste jag ta av äggen innan de blir gröna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback