Härliga värme...

...nej jag menar naturligtvis inte ute utan i min bil imorse. Fick äntligen tummen ur och satte i kupévärmaren innan jag lade mig inatt så imorse var min bil både behagligt varm och isfri för första gången på länge. Götte dä!
Har däremot ingen motorvärmare till min bil men den startar i alla väder ändå utan problem.Peppar,peppar...

Nu är jag på jobbet och här är det full fart idag. Trodde jag faktiskt inte nu när det är så kallt. Har än en gång tagit på mig strumpbyxorna som åker ner hela tiden så ´hälften av arbetstiden går åt till att dra upp dem. Nu jäklar ska de kastas när jag kommer hem så att jag aldrig mer behöver ha skiten på mig...

Har sååå dåligt samvete just nu för att jag sa nej till barnpassning av Linnéa ikväll. Glenn ställler ju alltid upp när jag behöver...men för det första vet jag inte när jag kommer hem ifrån jobbet idag och sedan ska vi handla nyårsmat och sedan ska jag hem och förbereda efterrätten som vi ska ha imorgon och efter det så ska jag skicka ut allt info ifrån gymnastikföreningen som bara MÅSTE ut nu. Satt hela kvällen (och halva natten) med detta igår också. Pillade med allt ifrån medlemsregistret till hemsidan. Mycket jobb men skönt sen när det blir ordning

Dax att återgå till allvaret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback