Ingen julstämning

Jag som är en sådan julfantast och verkligen försöker att få det så juligt som möjligt är totalt oförmögen att få någon som helst julstämning i år. Kan det bero på det eviga regnandet? Att man är ständigt trött och totalt skiter i vilken årstid eller högtid det är? Vet inte men tråkigt är det. Just nu tycker jag det mesta är just tråkigt och det är inte likt mig. Lite smådeprimerad antar jag....
Idag är jag i alla fall ledig och so far idag har jag inte fått värst mycket uträttat. Tvättat litegrann men that´s it. Hoppas på att få lite stämning i alla fall när vi ska till kyrkan och titta på luciatåget ikväll. Brukar vara fint.
Körde Stefan till kyrkan imorse och när jag berättade att han skulle vara där klockan kvart över sex idag så säger han förvånat:
- Va!? Är det ikväll luciatåget är?
Bra koll.....totalt obekymrad om dagar, månader och år....

Nu bara måste jag ge mig själv en stor spark i arslet så det händer något här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback