Mätt och belåten....

...är jag nu efter att ha ätit julbord på Waterside tillsammans med alla på Broms. Maten var verkligen hur god som helst och det är alltid lika mysigt att vara på Waterside. Trist bara att det inte ligger i Årjäng.
Hinner inte att lägga ut några bilder idag heller för nu ska jag snart se på "John Adams". Har varit uppehåll i snart två veckor så nu har jag verkligen väntat...

Måste säga att det var ganska skönt att jag inte var på Travet igår för jag är trött som en gris i alla fall....Fick släpa mig upp från sängen när klockan var tio imorse och då somnade jag ändå före elva igår....hmmm...

Imorgon blir det i alla fall en ledig dag. Får se om jag orkar med att kolla in luciatåget i kyrkan. Brukar vara så mysigt. Vi får se vad Angelina säger...
Angelina ska själv gå lussetåg på dagis på eftermiddagen. Skaffade klänning idag och hoppas att alla ytterkläder får plats under...De är ju ute på gården och lussar och nu när det är så kallt behövs en del kläder...

Peter har plockat ned alla tomtar från vinden så imorgon börjar den riktiga julstädningen och tomteplaceringen. Eftersom det börjar bli så jäkla många nu så tar det längre tid för varje år som går. Jag flyttar runt allihop ett x antal gånger innan jag är nöjd.

Har inte sett ett enda luciatåg eller ens käkat en lussekatt idag....Har aldrigf hänt förr tror jag....

Nu blir det TV:n...Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback