No time för blogging

Känns som om bloggen inte är prio ett just nu i julstöket. Jag kan i alla fall avslöja att jag i fortsättningen kan blogga ifrån sängen om jag vill för jag har fått Peter "gamla" laptop. Härligt!
Igår var det julstädning på tapeten och det börjar ta sig känns det som.
Idag ska jag fixa de sista julklapparna och åka till Töcksfors efter jobbet. Sedan ikväll blir det nog att vi klär granen skulle jag tro.

Stackars Peter fick skruva ihop min byrå som jag köpte på IKEA och den var i tusen delar. Tyckte faktiskt lite synd om honom men höll mig ur vägen och for ut till pappa och när jag kom hem så var den klar! Blev jättebra! Ska lägga ut bilder senare idag om jag hinner...

Nu ska jag skjutsa Stefan till skolan för sista gången på ett tag och sedan blir det jobb en stund. Peter och Angelina får sovare vidare de grisfisarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback