Rivtstart...

...på dagen fick jag idag. Vaknade kvart i åtta istället för klockan sex. Inte bra alls! Stefan börjar ju klockan åtta så det var bara att ringa till skolan och säga som det var... Det bästa var ju att han var utsövd för en gångs skull så han var snabbt klar. Värre med sömntutan Angelina då som var tvungen att också följa med eftersom Peter har bakat inatt.
Sedan var jag tvungen att åka en sväng förbi cafét och plocka upp lite lussekatter och pepparkakor. Stefan berättade nämligen kvart över nio igår kväll att han skulle ha hand om klassens timme och bjuda på något. Så jävla typiskt honom att ha så fin framförhållning! Grrrr...Som straff ska han få hjälpa till att baka till pysselkvällen på måndag eftermiddag istället för att gå på fritidsgården så kanske (troligen inte) han lär sig...
Var i vilket fall på som helst framme vid skolan vid halv nio så det blev inte värst och Angelina var lämnad redan tjugo i tio.
Skulle nämligen vara lite tidigare på jobbet idag till råga på allt eftersom A-M skulle till sjukhuset.
Hade det ganska svettigt i 45 minuter men det gick fint.

Är väldigt "lussig" utav mig idag med glitter i håret och allt plus julförkläde (hann inte att torka rocken p.g.a försovningen). Sånt brukar folk tycka är lite skoj och man får väl bjuda på sig själv ibland...

Nu har jag tagit en snabblunch och ska ställa mig och göra fem stycken smörgåstårtor a´25 bitar styck. Helt underbart!

Längtar till Idol-finalen ikväll! Heja Erik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback