Träning på G

Bara en halv timme kvar tills jag ska iväg. Måndagar är verkligen ingen lek. Har precis kastat i mig lite falukorv och makaroner och idag ska jag INTE glömma att ta med en banan att smaska på emellan passen. Är sista gången idag och det ska bli ganska skönt. Det är så mycket annat som ska hinnas med den här tiden på året så träningen känns nästan som ett ok.
Lovar att jag ska lägga upp bilderna ifrån julbordet senare ikväll. Började igår men hann inte klart. Det var i vilket fall som helst jättetrevligt och väldigt god mat.
Vi drog vidare till Hawaii senare på kvällen men det var ingen höjdare direkt....Drack tillräckligt så att jag skulle bli sådär lagomt trött och seg igår. Fick inte så mycket gjort och var allmänt helt slut i kroppen på gympan på kvällen. Hoppas att jag har fått tillbaka lite energi idag för det kan behövas.

Nej nu ska jag byta om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback