Träningsvärk!

Ja inte så hemskt illa än men det kommer sakta men säkert....
Vikarierade på Bittans pump-pass igår kväll och då vet man vad man har att vänta sig.
Det är verkligen jäkligt kul med pump och tiden bara flyger iväg! Kändes bättre än vad jag hade väntat mig med tanke på att det var väldigt längesedan jag körde ett pass samt att jag inte är helt pigg i kroppen.

Har inte känt av några som helst biverkningar av sprutan så vitt jag vet. Var lite trött och seg i går eftermiddag men det är ju inte direkt något ovanligt....Har bara ont i armen precis där de tog sprutan men då måste jag trycka på just den punkten och det är ju onödigt.....

Igår blev det en lång arbetsdag eftersom jag var tvungen att gå tillbaka till jobbet efter passet och städa. Var hemma strax före tio så det känns som om jag precis har kommit därifrån och snart bär det iväg igen. Nåja, jag är ledig hela helgen och det ska bli görgött. Imorgon blir det julbord på Sommarvik och det blir säkert livat.

Nej nu får det bli frukost och lite pyssel innan arbetsdagen börjar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback