Kunglig förlovning?

Är det verkligen så intressant att Victoria och Daniel kanske ska förlova sig idag att hela Aftonbladets nätsida fullkomligen drunknar i uppgifter om händelsen som vi ännu ej vet om den är sann? Nä skulle inte tro det. Sedan har de en fråga om man ser fram emot Victorias stundande bröllop? Nä varför skulle jag. M ig veterligen så kommer jag knappast att bli bjuden....
Knasigt land vi lever i....

Smällde föresten i mig en alldeles ljuvlig semla som efterrätt till lunchen. Såååå gott! Har inte ens dåligt samvete för idag får man faktiskt äta semlor....

Nu ska jag tillbaka och sälja lite till.,...


Kommentarer
Postat av: sandra

de va sant du!! Ä ju inge annat på tvn än om just det nu...



Å du! Semlan va du säkerligen mer än värd!!! =0)

kram sandra

Postat av: Anonym

Ja det var ju sant. Vi får väl önska dem lycka till...



Ja jag var värd den semlan...helt klart...

2009-02-24 @ 23:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback