Nya skor...

...konstaterade Stefan att han ville ha imorse. Skällde på honom för att han bara sätter i fötterna och trampar ner kanten på dem. Så gör han med alla skor och då håller de ju inte värst länge. Hotade med att aldig någonsin mer köpa skor till honom om han inte klarar av att sätta på dem ordentligt. Då kom det:
- De är för trånga!
Vet inte om det här är sanning eller ej. Kanske bara var ett sätt att komma ifrån diskussionen....Grejen är att de skor han har nu inköptes strax före jul och borde inte vara för små. I så fall har ungen gått ifrån stl 36 till 39 på mindre än ett år och det låter otroligt tycker jag. Känns i vilket fall inte värst kul att köpa ytterligare ett par vinterdojor nu i början av mars.....

Däremot behöver Stefan nya kläder snart för han har växt otroligt på längden. Nu är han snart i kapp mig (inte så svårt kanske) och det får väl bli storlek 164 nästa gång. Vill ha lite nya kläder jag med men då ska jag kämpa ner mig några kilo till först....

Nu ska jag pulsa iväg till jobbet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback