Uppe i tid...

...är jag idag. Känner att jag har har mer eller mindre snoozat varje morgon den här veckan och det är så jobbigt att ha bråttom varje dag. Därför gick jag upp tidigare än vad jag behövde idag.
Fick in en ganska stor smörgåsbeställning sent igår kväll till klockan 9.30 så det är väl lika bra att vara på plats i gid tid.
Snöar idag också ser jag men det är i alla fall inga jättemängder som vräker ned så det är överkomligt. Nu har jag ju bilen också. Gjorde gott med en service på den ska tilläggas. Vilken skillnad!

I går kväll blev det som sagt På spåret som vanligt men det var inte så lätt att hänga med för Angelina var i extas och sjöng och tjoade och levde rövarn så jag hörde knappt ett dugg. Orkade inte se någon film. Läste för Angelina istället och tog en varm dusch istället. Kände mig ganska sleten. Ändå tror jag inte jag somnade förrän halv två. INte konstigt att man är seg på morgon.....

Nu ska jag sätta fart och sminka mig och sedan blir det frukost på jobbet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback