BB nästa!

Har precis slängt i mig en Findus fiskgratäng på jobbet. Gillar egentligen inte micromat nåt vidare men fisken tycker jag är ätbar.
Idag är det lite mer hållaballoo här på cafét och det finns att göra om man säger så.
Lika snorig och nysig är jag dock fortfarande och nu börjar jag bli röd runt näsan av allt´snytande....snyggt...
Känner mig överhuvudtaget väldigt o-snygg idag överlag. En kund undrade förut om jag skulle till BB igen och det kändes ju inte så jättesmickrande,,,,Dessutom är kunden en väldigt snäll dam som blev lite lätt generad efteråt så jag fick försöka skoja bort allting....
Jag svarade att jag hade ätit alldeles för mycket julmat, vilket är väldigt sant....
För övrigt har jag varit ganska duktig att låta bli snasket sedan nyår så jag känner mig ändå på väg åt rätt håll. Tyvärr så går det ju inte på en dag...
Nä nu kan jag inte sitta här mer. Bit ihop och back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback