Friday night...

Fredag kväll och jag är som vanligt ganska mör. Man blir inte lite seg när man har satt sig ned efter en niotimmars intensiv dag och käkat mat och slappnat av. Eftersom jag inte unnar mig pizza längre på fredagarna så fick det bli en räkrulle från Venedig. Den var riktigt god med keso, räkor och majs, men ingenting slår den räkrulle som fanns för om åren på Hawaii. Den kan jag riktigt längta efter ibland. Helt suveränt god var den!

Skippade Let´s Dance till förmån mot På spåret. Gick väldigt bra till en början. Tog Berlin på åtta poäng och klarade de flesta av följdfrågorna. Sedan blev det värre. Gränna klarade vi på fyra poäng och Avignon fixade jag inte alls. Blev bara futtiga 30 poäng den här omgången....

Angelina var på dagis för första gången på över tre veckor idag. När jag berättade att hon skulle dit så såg hon helt förkrossad ut så jag trodde att hon skulle skrika och gråta när Peter lämnade henne. Det gjorde hon som tur var inte för få hade hon knäckt pappas hjärta totalt, han som inte är van att lämna henne....
Frågade om hon hade haft det kul på dagis och det hade hon sa hon. Hon hade lekt med L. som vanligt....

Hon somnade sött för en liten stund sedan när jag läste Nalle Puh för henne. Nu ska resten av familjen ha en liten hockeyturnering och spela NHL 2009. Har en känsla av att jag inte får spela värst mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback