Grejar-söndag

Fy fabian va dålig jag har varit på att blogga under helgen. Å andra sidan har det inte funnits så mycket att blogga om. Jag har mest jobbat och stått i.

Den här söndagen lyckades jag i alla fall pallra mig upp ur sängen i någorlunda tid. Har massor av saker som jag har tänkt uträtta idag. Vi får se ikväll om jag lyckas....Ska först och främst köra Stefan till slalombacken och sedan åka till träningslokalen för att städa lite. Step-brädorna behöver en rejäl genomgång plus att jag ska se vilka delar som behöver bytas ut. Ska dessutom träna lite på aerobicpasset. Gjorde klart det sista blocket igår och måste kolla om det funkar.

Sedan har jag i alla fall fem samtal som måste ringas och som jag har dragit ut på i evigheter....

Grått och trist ute. Hade hoppats på minusgrader och sol....HATAR slask!

Grattis M & M till nyfödda dottern!

Peter är hos Glenn och hjälper honom i huset idag. Ska ta en tur dit sedan och titta på hur allt fortskrider. Väldigt nyfiken!

Handbollen var verkligen öken igår. Visst var Frankrike väldigt bra men svenskarna var ju inte vakna ifrån början. Den klart sämsta matchen hittills...

Färjestad lyckades i alla fall hålla undan för Timrå så man får väl vara glad för det....

Näpp. Nu ska jag lasta in en tvättmaskin och sätta igång med mina uppgifter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback