Julgransskakning

Nu är den äntligen väck! Julen alltså. Nu har jag precis slängt ut julgranen och det var en stor lättnad. Jag som hade sådan ångest när jag skulle bort med allt, nu är det bara så skönt! Antagligen beror det till stor del på att jag snart har hållit på i en vecka. Här går ingenting snabbt undan direkt....

Är ganska seg idag så jag tror att jag ska ta med mig Angelina och powernappa en stund. Hon är också väldans trött, men jag är osäker på om hon verkligen kommer att sova....
Får göra ett försök i alla fall.

Nu är det bara två futtiga dagar kvar tills jag ska klippa mig. Ska bli en fröjd! Var inne och pratade med K. häromdagen och hon tyckte att jag skulle klippa mig i Robyn-frisyr. Hmmm...ja kanske.... Den är ju satans cool i alla fall, men jag är tveksam att jag skulle se lika cool ut....Dessutom så får jag spara en del innan jag får de längderna på ena sidan....
Hade inte tänkt att göra håret ljust än men man vet aldrig.....Det är lika intressant varje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback