Knökefullt....

Idag har äntligen Obama tillträtt som president och vi får verkligen hoppas att han får USA (och resten av världen) på rätt köl igen. Jisses! Det är inga små krav han har på sig...Antar att han får kasta sig in i Gazakonflikten på direkten. Sedan ska han tydligen stänga Guantanamobasen hörde jag något om på radion imorse. Inte en dag för tidigt...Detta vidriga ställe där USA torterar och gömmer undan riktiga terrorister samt säkert ett stort antal människor som kanske inte ens gjort det de anklagas för....Vi får i alla fall hoppas att Obama står för den förändring som alla förväntar sig ska ske efter åtta år med Bush som president. Det kan ju knappast bli värre....
Har inte ens sett en nyhetsglimt av allt ståhej för TV har jag i princip slutat att titta på. Har inte tid....Får väl läsa tidningen istället....

Idag var det rekord på cirkelträningen med deltagare. 18 stycken knökade in sig i lokalen. Fortsätter det på det viset så blir jag snart tvungen att köra två pass....haha...Trångt så det förslog var det i alla fall men jag hade inte hjärta att skicka hem någon, snäll som jag är....
Nackdelen när det blir så trångt är att jag knappt får plats att springa runt och instruera. Man känner sig ivägen precis hela tiden och det är ju inte så kul. Annars är det ju förstås väldigt kul att det är så många på passet.

Lina fick följa med mormor och hälsa på ute i Snarkil idag. Hon skulle egentligen ha sovit hos mormor men eftersom jag är ledig imorgon och Stefan är hos Anna så ville jag ta en sovmorgon...Lovar att Lina vaknar tidigt bara för det....
Jag och morsan höll på och krånglade som f*n med Linas hemska barnbilstol innan vi fick den på plats i hennes bil. Jag fullkomligen HATAR den stolen. Skulle vilja elda upp den och köpa en ny och bättre men det känns lite onödigt nu eftersom det inte är så länge tills hon kan sitta på en kudde istället....

Var lite mera fart på jobbet idag men inte som det brukar. Hade i alla fall att göra hela tiden och det är huvudsaken.
Fick reda på en rolig grej också som förgyllde min dag. Vad tänker jag inte berätta...hihi...

Är trött på att snön ska regna bort hela tiden. Varför kan det inte frysa på så det blir lite riktig vinter. Slask är blä!

Nu är jag helt seg i hela kroppen så det får bli dusch, sedan sängen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback