Nu är hon frisk igen!!!

Idag tog jag och Angelina en riktigt lång sovmorgon. Hon vaknade visserligen vid åtta och var törstig men hon gick upp och drack och somnade sedan om igen. Vid tio lyckades vi pallra oss upp och då hade Lina sovit i över tretton timmar! Sedan märktes det att hon var återställd igen för hon åt en rejäl frukost med god aptit.

Har mest dolat omkring idag och faktiskt fått tummen ur och skurat. Något som jag verkligen avskyr! Men det luktar ju väldigt fräscht efteråt och man slipper alla fula fläckar....

Peter var hemma redan vid två så jag kunde åka iväg och handla. Eftersom samtliga familjemedlemmar var vrålhungiga då så fick det bli Götes-mat. Ja inte för mig då. Jag fick tugga i mig pasta med bladspenat men det var också väldigt gott.
Än så länge går det väldigt bra det här med maten. Jag äter på regelbundna tider och känner mig mätt. Precis som det ska vara. Nu får vi se hur jag klarar helgen. Det är då det jobbiga börjar. Eftersom jag har tränat varje dag den här veckan så hamnar jag på ett intag på under 1000 kalorier/ dag och det är nästan i det minsta laget men det märks väl...

Fick ett infall och gick på A. G:s cirkelträning med U. Riktigt roligt att få träna själv för en gångs skull och man inser ju att det är fruktansvärt jobbigt. Ändå kör jag en halvtimme längre pass än A. Skulle nog inte klara av mitt eget pass antagligen. Var otroligt mör i benen efteråt men lite kan jag skylla på att jag pumpade igår. Var redan ganska stum i just ben och rumpa efter det passet. Det var en rejäl genomkörare i alla fall och jag hoppas att det blir fler gånger....

Handbollen gick det ju sådär med. Sverige var ju med i en halvlek men sedan drog Kroaterna ifrån i början av andra och då var det kört. De var bättre än Sverige-så enkelt var det. Svenskarna slarvade också en hel del tycker jag och speciellt efter att Kroatien drog ifrån. De blev väl nervösa antagligen...Nåja det kommer fler matcher och jag tycker ändå att det här unga laget har visat att de är med och kan fajtas med de bästa....

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen efter två dagar av latande. Känns som om det kommer bli en del att göra så det är bäst att jag kommer i säng nu....

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback