Stor-röjning på Flowerroad

Nu har jag tagit en liten paus i stor-röjandet. Peter har precis kört iväg med inte mindre än sex stora sopsäckar med alltmöjligt skräp. Äntligen tar man sig in i förrådet och Peters trummor kanske kan få plats när han hämtar hem dem....
Nu är det bara garaget kvar och det får vänta en stund till tills det blir vårröjning.

Nu ska jag dammsuga och skura för första gången på en och en halv vecka. Ni kan tänka er hur ofräscht det är här just nu. Visserligen har jag sopat undan det värsta med den lilla sopskyffeln men det blir ändå skräpigt och äckligt.
Peter har också hjälpt mig att få upp alla julsaker på vinden som har stått i en stor hög i hallen hela veckan så nu äntligen är julen helt och hållet undanrensad!

Stefan är hos J. så jag får väl ta en tur och hämta honom sedan. Ska passa på att ta med en del urväxta kläder tänkte jag....
Ska även plocka ihop kläder som Linnéa ska ha efter Angelina. Trodde Glenn skämtade när han sa att hon redan har storlek 74! Jisses vad tiden rinner iväg. Har inte så mycket 74 tror jag men 80-kläder har jag desto mer....

Får lägga in lite bilder ikväll när jag är klar med städningen....Ha de tills dess....

Förresten: Är det någon som är intresserad av en brunbetsad spjälsäng från IKEA så kontakta mig. Den är bara använd av Angelina och det finns madrass till och allt. I jättefint skick. Just nu står den bara ivägen.

Har också en helt ny (använd 2 ggr) karatedress i storlek 150 efter Stefan som jag vill bli av med. Är ni intresserade så mejla mig på [email protected]....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback