Tandkräms-katten

Är på jobbet och äter just nu rester från gårdagen. Lasagne. Inte fy skam! Fick ett glädjebesked när jag ställde mig på vågen imorse. Hade faktiskt gått ned 2,5 kilo! Tyvärr varken syns det eller märks det men jag är i alla fall inne på rätt väg. Har inte fuskat på hela helgen förutom i lördags när Peter gjorde fläskfilé med sin underbara kantarellsås till, men då åt jag en alldeles lagom portion.´...

Igår var Angelina alldeles fantastisk grinig, vrång och trött hela dagen. Allt var "NEJ" och "VILL INTE" så det kom inte som någon överraskning när jag upptäckte att hon hade smetat katten full i tandkräm. Tyckte hon själv var hysteriskt róligt. Jag höll inte med. Stackars Lizzie! Det var ju inte helt lätt att tvätta bort krämen ska tilläggas...

Annars var jag ganska duktig igår och städade i träningslokalen som jag hade tänkt och lite annat tråk-jobb. Tog en skön kvällspromenad när Angelina hade lagt sig.

Stefan var i slalombacken i stort sett hela dagen så han var ganska seg när han kom hem....

På cafét är det ganska lugnt idag så nu ska jag försöka sysselsätta mig i två och en halv timme till....
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback