Jobb,jobb,jobb...

Ja det är vad som gäller nu detta veckoslut. Hinner inte med så mycket annat faktiskt.
Igår jobbade jag från tio till strax efter åtta och var så trött och hungrig när dagen var slut så jag nästan spydde...Sant!
Det var något så fruktansvärt mycket folk igår så jag satt ned typ i fem minuter på hela dagen....
Det var väldigt skönt att komma hem sedan och få ryggmassage av min käre sambo. Händer inte ofta men han tyckte nog lite synd om mig tror jag...hihi...

Idag har det varit en aning lugnare men ändå ganska fullt upp. Eftersom Peter skulle jobba på Hillbillies så fick Angelina vara hos Glenn och Andréa. Tycker hon bara är kul. Förutom att Linnéa är ganska hårdhänt mot henne ibland, men hon är allt gla i henne ändå...

Försökte skynda mig ifrån cafét så gott det gick men nu på sommaren är det svårt att stänga i tid. Var inte därifrån förrän sju och då hade jag ändå sparat en del av städningen tills imorgon bitti.
Angelina var så himla trött när jag hämtade henne så hon nästan somnade sittandes i kundvagnen på ICA, men tror ni att hon ville sova när hon kom hem? Inte då. Hon skrek och skrek och till slut så gav jag upp. Hon fick vara uppe så länge hon inte gnällde, vilket hon passade sig för att göra...

Sedan när jag, Stefan och Daniel satte oss framför TV:n och kollade på "V" så somnade hon i mitt knä....

Upptäckte både kattbajs och kattpiss lite varstans förut så nu har jag flyttat ut kattlådan från Linas rum eftersom katterna inte är där så mycket längre. Får sätta dem i hårdträning på lådan framöver. De har varit jätteduktiga fram tills nu men det är väl bara att fortsätta att drilla dem så funkar det nog. Nu har de i alla fall börjat dricka lite mjölk och imorse försökte hankatten att äta torrfoder. Han börjar bli väldigt mycket större än de andra nu och vill slåss hela tiden...

Peter är som sagt ljudtekniker uppe på Hillbillies så honom kommer jag knappt se röken av under helgen. Jobbar ju till fyra imorgon och sen ska ju han iväg igen. Nåja, han har semester en vecka till nu så jag hinner nog bli lett honom....haha...

Nu är jag så jäkla trött så nu blir det sängen. Känns som om jag har något i kroppen för jag är så himla trött hela tiden. Känner mig inte direkt förkyld men bara allmänt seg och kan sova hur länge som helst. Inte likt mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback