Kul i parken

Trots att det började att regna på eftrmiddagen så bestämde vi oss för att gå till parken. Tommy hade lovat att passa Angelina så det var inte så mycket att grönne på.
Vi drog till Lotta på förfest vid åtta-tiden....


Peter ser fundersam ut....



Ulrika och Cissi var glada i hatten....



Vi blev hungriga och beställde en familjepizza modell gigantisk....

Skulle försöka lägga Lina innan jag gick men där tog det tvärstopp. Hon skulle INTE sova trots att hon knappt kunde hålla ögonen öppna på egen hand. Det hjälpte inte heller att Mikaela och Marielle låg bredvid. Till slut så sa vi hejdå och jag trodde att det skulle bli helt omöjligt men ungen sa inte ett knyst. Fick reda på när vi kom upp till parken att hon som som en stock. Där ser man....

När vi kom upp till parken var det väl inte tjockt med fok direkt men det plockade på undan för undan. Ljudnivån i öltältet var helt otroligt högt.


En helt anskrämlig bild på mig och Ulrika. Vi ser nöjda ut i alla fall....


Varför Peter ser så arg ut vet jag inte....



Den här toaletten "trevliga" hamnade jag på. Ringen på ena sidan och locket på andra. Blev lite Thailandskänsla när man fick stå  en hyalvmeter över toaletten och försöka kissa så gott som det gick....



De här killarna var som hämtade direkt från Stureplan....


Boxershorts var på tårna även denna helg och det var ordenltigt röj nere på dansbanan den sista timmen....



De här grabbarna vet hur man rockar....



Mina och Linda ville ara med på bild...

Dansade benen av mig det sista och var rejält trött men väldigt nöjd med kvällen när vi knallade hemåt. Man kan ha kul trots att vädret är sådär...
Vill än en gång rikta ett stort tack till Maja och Birger som lägger ned så mycket tid och jobb för att skapa underhållning till oss Årjängsbor. Det är beundransvärt tycker jag och jag hoppas att folk inser det och försöker att gå ut när det väl händer något....

Idag vaknade jag pigg som en lärka. Nåja, det var väl att ta i men i alla fall inte bakfull. Peter ska få sin arbetskompis på besök så jag dammsög och skurade hela huset. Vi har haft en hemsk lukt här som har spridit sig ned i hallen. Jag har trott att det var kattpiss som jag inte har hittat men Peter kom på att det var torrfodret som luktade. Hoppas att det stämmer för då är det bara att köpa en annan sort i fortsättningen. Har gått och sprutat doftspray överallt. Får kanske ställa några ut skålar med ättika också för att få bort allt.

Annars så blir det nog inte många knop idag. Ska försöka fylla i lite ansökningsblanketter åt gymnastikföreningen. Inte kul precis och inte gladare blev jag när jag helt plötsligt inte kan logga in på hemsidan. Grrrr....
Imorgon så är det jobb igen så det är bäst att lata sig allt man kan denna sista semesterdag....
Ha de gött i regnet....

Kommentarer
Postat av: Inga M

Läser att Du också använder ättika för att få bort dålig lukt. Jag gör det också ibland efter tips från min gamla mor, men jag vet inte hur det fungerar, men fungrerar gör det.



Håller med Dig i beröm över Maja och Birger som tagit tag i nöjeslivet i Årjäng. Har skrivit om det på min blogg också när vi var nere i hamnen.

2009-07-20 @ 10:43:45
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback