Lite småtråkigt

Sitter här hemma och har det lite småtråkigt faktiskt. Sällan det händer men ibland så...

Peter är och handlar och grejar inför jobbet imorgon. Angelina har somnat och Stefan sitter vid datorn. Har inte så mycket som jag måste göra just nu så det får bli lite skrivande istället.

Peters arbetskompis Einar har precis varit här och jag tror att han blev lite småkär i våra kattungar. Inte så konstigt heller...de är ju så goa...

Idag gjorde jag ett nytt försök att mata dem med ersättning. Doppade ned den ena katten lite småbrutalt med nosen före. Hon blev lite förskräckt men slickade girigt i sig all mjölken. Hankatten var lite mera framåt och lapade faktiskt i sig en hel del. Har inte hittat någon mer kisspöl på golvet så jag hoppas att de går på lådan som de ska....
´
Undrar lite över när sommaren ska anlända. Verkar som om det ska bli kasst väder den här veckan också. Jag längtar efter att ha i alla fall några dagar med sol och bad och förhoppningsvis en båttur på sjön....
Känns som om sommaren snart är slut på något sätt. Inatt när vi gick hem var det rena hösten...

Ikväll får det nog bli favvo-filmen "Walk the line" på TV:n och så hoppas jag att Lina sover tills imorgon. Hon ska ju upp strax före sju och jag antar att det inte kommer att bli helt lätt att få upp henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback