Nu lever jag igen

Ja då är man på fötter igen efter ett ordentligt partaj i hamnen i går kväll. Det gick ned en öl eller två om man säger så, men förbaskat trevligt var det i vilket fall som helst.
Men gårdagen började med att jag skulle trotsa vädret för att gå på stortrav. Det såg ju ut som om det skulle bli bättre så jag och Angelina tog följe med Andréa, Ulrika och Jonas samt ett gäng med barn. När vi kom till matens-backen så var det kört igen och innan vi ens kom fram till travet var vi genomsura.


Lina fick åka karusell och blev nöjd. Mamma däremot blev väldigt snurr i huvudet....



Andréa hittade gudskelov en plats under tak så vi fick torka lite. Här kollar hon med spänning in om "hennes" häst vinner.


Angelina och Jonas är riktiga kompisar....


Regnet det bara fortsatte att vräka ned mer och mer och till slut fick jag nog och traskade iväg till morsan...



Trots att jag inhandlade ett paraply så var både jag och Angelina helt dyblöta efter den lilla promenaden, men min lilla snälla tös gnäller inte i första taget. Jag däremot hade fruktansvärt dåligt samvete att jag hade dragit ut henne i det hemska vädret....


Jag gav upp och ringde min snälla bror som fick köra hem oss istället....


På kvällen fick jag sällskap av Vera, Johan och Jonas och vi hade en liten förfest....



När vi kom ned till hamnen så var det typ inget folk alls. Fattar inte varför det alltid ska vara så. Först ut var i alla fall Boxershorts och de var görbra....Plus också för att det äntligen hade slutat regna....


Sedan dök Arve från Teddybears upp på scenen och körde "I`m a punkrocker".


Sen kom Mr Uno himself. Hade en väldigt bra plats, längst fram vid scenen eftersom de flesta valde att stå på sidan där man fick dricka öl....


Under Ytan är förstås bäst....


Sedan fick Uno sällskap av Alma, en otroligt duktig 12-åring som han sjöng duett med i "Godmorgon". Imponerande tjej!


Sedan blev det en del dansande med Arve som DJ. Vid det laget så var det ganska mycket folk och det blev lite svettigt.
Tack vare att Peter var med och jobbade så fick jag faktiskt träffa Uno i egen hög person. Verkar vara en mycket sympatisk människa.


Boxershorts sångare, Uno och Patrik Arve käkar banan precis innan det var dags att ta kvällen....

Allt som allt en mycket trevlig kväll med trevligt sällskap och härlig musik....Precis som det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback