Semester!!!!!!

Nu är den äntligen här och det var med lätta steg jag lämnade Café Broms igår kväll. Firade först med en mjukglass med polkaströssel och när jag kom hem så blev jag serverad denna goda mat av min kära sambo....


Fläskfilé med färskpotatis, grillade grönsaker och rödvins-sky. Till detta en iskall Corona. Mumma!



Till min stora förtjusning så hittade jag den här asken på Konsum. Jag är bara för barnsligt förtjust i Krokofanter! Det är så jäkla gott helt enkelt!

Idag har jag bara "varit" och mest dråsat omkring här hemma. Lina har lekt med Jonna hela dagen och jag har tvättat lite, suttit och slappat i solen samt busat med kattungarna.


Angelina badar i grannens pool med Jonna och Daniel....Härligt!



Kattungarna har blivit tuffare nu och kryper runt överallt på Angelinas rum. Särskilt den här rackaren som heter Troja är riktigt sällskapssjuk.Så sjukt söt!



Det här är den mest reserverade av dem men han kom faktiskt fram och hälsade en stund också....



Det här är den tredje och sista kattungen som är mest lik Lizzie till utseendet....



Lite lek under sängen där de här tossarna för tillfället bor. Lizzie har en viss benägenhet att flytta runt dem. Nu ska vi ha kattvakt när vi åker så jag hoppas att hon inte flyttar dem något mer....



Gigantiska hockeytrunken är nästan färdigpackad. Imorgon bär det av mot västkusten.....Har packat för en månad känns det som men bättre för mycket än för lite anser jag....Behöver dock verkligen skaffa mig en riktig resväska....


Nu ska jag plocka lite till innan jag lägger mig. Har en del att fixa imorgon också innan vi åker men det var inte incheck i stugan förrän kl. 14.00 så det hinns nog med antar jag. Peter ska ha laptopen med så det blir bloggande under semestern också. I promise....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback