Små söta kissekatter...

...har jag numera hemma hos mig. I lördags kväll kom de äntligen och det var nog tur det för Lizzie höll på att sprängas. Fyra stycken fick hon men tyvärr var en av dem dödfödd.
Vet inte riktigt vad vi ska göra med allihopa så nu är jag ute och letar spekulanter. Vill allt bra gärna behålla en själv....
Nu bor de i en låda bredvid vår säng och det är svårt att se sig mätt på underverken som kravlar omkring där nere. Sååå söta. Angelina har varit jätteduktig och är noga med att inte klappa för hårdhänt och vara där och störa för mycket. Hon vill naturligtvis hålla i en själv men då får de bli lite större först tror jag....


Första bilden på underverken.... Den i mitten är en avbild av Lizzie. De andra två är lite mörkare....Sådär ligger de hela tiden när Lizzie inte är där....


Taget ikväll. Busungarna med trött mor...Passade på att byta filt hos dem förut när Lizzie var och åt mat. Plockade upp dem och kosade med dem en och en....


En hel hög av päls...


Den närmast bild ser väldigt rolig ut med det vita som går som ett band runt halsen och kommer igen på baktassarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback