Bara en två dagar kvar...

...tills vi dra till El Stockholmo och jag vet inte riktigt ens vad jag ska ha med mig. Undrar om allt är tvättat? Börjar nog bli dags att kolla sånt nu för imorgon jobbar jag hela dagen till sent. Sedan ska vi lämna Lina till mamma osv. På lördag går tåget kl.07.15 så det blir ingen sovmorgon direkt....

Peter kom typiskt nog hem och hade feber idag. Han lyckas alltid åka på någon skit när vi ska någonstans. Sä jävla störande!

Nåt annat störande är den förbaskade snön som envisas att vräka ner var och varannan dag.
Imorse var det ju strålande sol och härligt när jag parkerade bilen på baksidan av cafét. När jag skulle hem och var trött och hungrig var det inte lika härligt längre. Det gick nämligen inte att ta sig upp för backen med min bakhjulsdrivna lilla lätta skitbil som inte drar någonting. Fick helt sonika ge upp efter tjugo minuter och ringa till Peter så han fick hämta mig.
Skulle inte köra min bil på vintern överhuvudtaget egentligen.....

Har inte hunnit med promenad idag om jag inte går ut nu en sväng då. Känns inte lockande direkt....

Fråga ?: Varför visar Kanal 9 bara Frölunda-Luleå i kvartsfinalserien? Skulle vara intressant att se någon annan match, men nejdå....

Måste komma ihåg att ladda batterierna till kameran....

Äsch nu har jag inte tid med det hära mer...Ska pyssla om min kära sambo istället och för en gångs skull lägga mig i tid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ger jag snart upp med att ge er upplevelse julklappar om ni bara ska va sjuka. Säg till min käre svärson att nu får han skärpa till sig. Kram

2009-03-13 @ 09:22:43
Postat av: Johan

Ledsen, för din sambo. det är mitt fel.

2009-03-13 @ 14:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback