Blev inget...

...bloggande igår för det körde ihop sig litegrann. Angelina hade somnat i stolen framför filmen strax efter jag åkte på träningen sa Stefan så hon var nog riktigt trött. Har aldrig hänt förut att hon har somnat sittande. Han hade i alla fall burit in henne i sängen och där snusade hon gott när jag kom hem och ända tills jag hade sett färdigt på inspelningen av DH. Sen vaknade hon med ett illtjut och grät så hon skakade. Hade väl någon hemsk dröm. Det tog evigheter att lugna henne. Sedan kom hon på att hon var hungrig så då var det bara att ta upp henne en stund. Efter att ha tuggat typ en tugga av smörgåsen så kom hon på att hon nog var ganska trött ändå så då blev det sängen för båda två....Då var klockan halv ett....Konstigt nog så var hon pigg ändå imorse....

Nä nu ska jag sätta fart med en bunt smörgåstårtor och tampas med norrmän som det kryllar av just nu...

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback