Bröderna Hanson rules!

Nu sitter jag och väntar på att en riktig kultfilm ska börja. Slagskott med bröderna Hanson. Det är otroligt längesedan jag såg den men jag kommer ihåg att jag nästan skrattade ihjäl mig. Får inte missas.


Är ganska seg i kroppen för idag har jag både gått promenad runt Strand och kört ett tufft aerobicpass. Gissa om jag slet i snömodden med Angelinas kärra! Trodde aldig att jag skulle komma hem igen. Finns en anledning varför det har blivit så få långpromenader under vintern.

Aerobicpasset blev också jobbigt för jag hade glömt vattenflaskan och när man är förkyld och dessutom babblar oavbrutet så blir man jävligt slemmig i halsen. I en av de sista snurrarna så höll jag på att ramla omkull så inför styrkeövningarna var jag tvungen att springa ut på toan för att ta vatten så jag inte skulle svimma.


Trött Lina petar näsan. Hon somnade redan vid sjutiden sa Stefan.


Stefan var i bråk med skidliften igår och idag hade han varit hos skolsyster och fått en linda om armen. En sena i armbågen var tydligen intryckt.


Yessss! Dessa finns nu i butik...eller har kanske funnits ett tag men jag har inte sett dem förrän nu....mumsiga och inte värst onyttiga...

Nä nu får jag avrunda för jag vill inte missa filmen....Hörs i möra

Kommentarer
Postat av: Anette

Hejsan o Kul att du länkat vår blogg. Lägger upp din på vår om det är OK! Har saknat gympan men här har det bara varit sjukdom eller jobb. hela våren har snart gått. Ang leggingsen så finns de inne nu. Men de är jättepopulära så vänta inte för länge. Hör du av dig kan jag ta med dem till Årjäng om du vill. De är as sköna på o snygga. Ha det bra kram kram Och du vilken kul blogg du har. Kul att läsa!

2009-03-10 @ 18:28:47
URL: http://ajaonettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback