Lördagsfriden....

...har infunnit sig. Jag är stånkemätt efter all lasagne och nu ska jag bara softa resten av kvällen.
Är rätt så trött i skallen efter en ganska snärjig dag bland minst sagt högljudda cafégäster. På lördagar är det så skränigt och högljutt så man nästan får skrika till kunderna så de kan höra vad man säger. Jag har dessutom jättesvårt att stänga av ljud runtomkring när jag pratar med en enskild person. Hör bara surr. Man blir lite döv liksom.
Nåja, det är ju såklart kul att det är full fart för annars vore det ju olidligt tråkigt att jobba helg.

Väntar förstås på Andra Chansen ikväll och sedan får det bli lite mera Lost. Igår såg vi tre avsnitt på raken. Härligt! Angelina ville inte lägga sig fast hon var jättetrött. Till sist så somnade hon på min mage...

Lyckades tappa min mobil i asfalten igår när jag skulle ta upp bilnycklarna. Attans va klantigt! Det blev en spricka i displayen men den funkar i alla fall. Inte så kul med en sprillans ny telefon men knappast oväntat. Den gamla jag hade har varit i backen minst 20 gånger men den är fortfarande hel....

Nu ska jag lägga mig på sängen och bara slappa och hoppas att någon annan tar disken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback