Måste bara...

...uppdatera innan jag stupar i säng (bara för att visa att jag har fått tummen ur....

Nu har jag:

* rensat ut skåpet med torrvaror. Flingpaket, vällingpaket, grötpaket och dylikt som är minst ett halvår gamla har kastats.
* jag har burit ned de torrvaror som fortfarande går att äta till skåpet i förrådet nere, alltså den tillfälliga förvaringen.
* packat ned alla hushållsmaskiner i lådor.
*släppt in katten som stod ute och frös
* tröstat Lina som vaknade och grät.
* hängt upp en tvätt
* sorterat räkningar
* gjort presentkort till cafét och skrivit ut dessa samt prislistor

Nu ...
*  är jag väldigt trött
* har ont i magen
* ska sova
* tycker jag att det är väldigt kul att så många Årjängsfolk har börjat blogga....länka till varandra så alla får lättare att hitta er!
* säger jag go natt till allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback