Mot Sellre...

..ska vi snart styra kosan jag och Angelina för att hälsa på pappa. Det var alldeles för längesedan sist. Håller bara på att hänga lite tvätt och fixa med lite papper först. Har snart kommit igenom Branäs-tvätthögen nu. Gött!
Har varit på Svanqvist nu på morgonen och fixat nytt papper så jag kan skriva ut fler medlemskort och anmälningslistor. Slut på allt!

Får se om vi går till badhuset i eftermiddag. Är lite tveksam till det eftersom jag tyckte det kändes som om Angelina hade lite feber i går kväll och inatt. Nu däremot verkar hon pigg som en mört men jag vet hur det brukar bli efter badhusbesök. Förkylningar brukar sällan bli bättre om man säger så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback