Ordföranden har ordet

Måste börja att säga att det var riktigt gött att Färjestad vann idag och också väldigt gött att Luleå smiskade Frölunda! Hann bara se tredje perioden så jag kan inte direkt analysera matchen. Verkade vara mest kamp och ganska lite skönspel. Skönt att hålla nollan också. Har svårt att se att Brynäs orkar med i längden....

Idag är jag nyvald ordförande för Årjängs Gymnastikförening. Känns bra än så länge men det finns mycket att ta itu med och det närmaste året kommer nog att innebära en del jobb misstänker jag. Det känns lite som om vi står och stampar just nu så antingen gäller det att satsa eller lägga ned skulle jag tro. Ska bli intressant att se vad vi kan hitta på....

Hade en jäkligt hektisk morgon i morse på grund av sovmorgonen. Blev lite längre än vad jag hade tänkt så jag lämnade huset i totalt kaos. Kändes jobbigt. Angelina ville inte äta ordentligt så vi kom en kvart sent till dagis också.

Var ganska lugnt på förmiddagen på jobbet men sedan blev det mer fart framåt dagen. På eftermiddagen var det full rusch och det märks att det är mycket mera norrmän i farten nu. Inte så konstigt med tanle på valutakursen. Man riktigt ser att de njuter när de ska betala.....

Fick hem en minst sagt trött och sleten sambo idag för han har gjort många timmar den här veckan. Han sover redan faktiskt så jag slipper att killa honom på ryggen idag....

Nu är det snart bara en vecka kvar tills vi ska till Stockholm. Hade tur och fick klipptid redan på måndag så att frillan i alla fall blir fixad innan....Några kläder har jag ju som vanligt inte att sätta på mig...(hoppas att inte Peter läser det här för han blir vansinnig när jag säger så eftersom min garderob är knökefull). Vi får väl se vad man kan fixa ihop.

Näe nu orkar jag faktiskt inte skriva nåt mer idag...Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback