Alla var lediga...

...igår kändes det som. Jag misstänkte att det skulle bli en ganska stressig dag men jag var inte riktigt förberedd på den invasion som var på jobbet igår. Herrejisses! Förstår i och för sig att folk inte hade något annat att hitta på än att fika i det jäkla pissvädret...men ändå....

När kvällen kom var jag så jäkla stum i benen att jag var tvungen att vila upp mig i några minuter innan jag tog tag i städningen.

När jag äntlligen hade masat mig hem så gjorde jag mig en stor....


...Ceasarsallad som jag har tänkt att göra i flera veckor nu...Jättemumsigt var det....

Sedan blev det liggläge i soffan och jag kollade faktiskt på Out of sight med George Clooney och Jennifer Lopez....Innan filmen var slut sov den manliga delen av familjen men Angelina höll sig vaken in i det längsta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback