Jag kom 10:a!

Min överlägset bästa placering någonsin på en golftävling. Det mest komiska med det var att jag gjorde det på en riktigt usel runda! Hade 82 slag netto och treputtade på typ alla hål så jag var inte värst nöjd med mig själv när jag gick av banan. Strax visade det sig att i stort sett alla hade spelat pissdåligt så mitt resultat räckte en bit i alla fall. Hade 20 stycken efter mig i resultatlistan....

Det bästa av allt var att jag vann en gratislektion hos den nya pron så nu kanske jag kan lära mig att putta också...haha....

Det var förskräckligt jobbigt med blåsten tyckte jag och jag har faktiskt ont i öronen nu efteråt. Det var lite kämpigt med de långa slagen för det kändes som om man inte kom någonstans. Bollen bara tvär dog ibland. Nu fryser jag som en hund och har lite ont i bihålorna.

Närå...jag får nog vara nöjd ändå med reultatet med tanke på att jag fick en katastrofstart och låg fem slag efter handicap redan efter två hål. Sju efter nio hål. Hade jag inte skärpt upp mig på andra varvet så hade jag slutat på över 90. Det är jag fullkomligt övertygad om.
Bara att bita ihop och komma igen alltså....
NU ska jag bara slappa resten av kvällen och äta körv och kolla på Robinson. Imorgon blir det nog en golfri dag...tror jag i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback