Åter på diet...

Ja som ni säkert har listat ut så har det fuskats enormt mycket med min diet under tiden som jag har varit krasslig. Har inte orkat brytt mig helt enkelt....men nu har jag inget att skylla på längre så nu är det nya tag. Har tagit en skadecheck idag och jag har inte ökat i centimeter och inte heller på vågen så skadan är begränsad i alla fall. Bara att köra vidare....

Känner att det kan bli svårt att fortsätta med LCHF för det tar alldeles för mycket tid att planera och laga speciellt käk till mig hela tiden. Det funkar inte i längden. Sedan har jag väldigt svårt att få i mig tillräckligt med fett. Jag vill gärna öka på proteinerna istället och då är det ingen vits. Ska fortsätta att hålla ned kolhydraterna och speciellt smörgåsarna och bara äta lagomt stora portioner istället. Verkligen försöka trotsa godiset på veckorna och unna mig på helgen istället. Måste dessutom också komma igång med att gå mycket mer. Jag som gick så mycket förut är nästan aldrig ute nu. Trist faktiskt....
Bara att bita i det sura äpplet och ta nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback